ŞİRKET PROFİLİ

1997 yılında önemli yapısal değişiklikler yaşayan İntema, Eczacıbaşı Yapı Grubunun tüm ürünlerinin Türkiye'deki tek pazarlama ve satış örgütü haline dönüştü. Yetkili satıcılara iş ortaklığı anlayışı benimsetilerek pazarlama ve satış konularında verilen destekle Eczacıbaşı Yapı Grubu'nda üretilen ürünlerin tüketiciye paket olarak sunulması imkanı yaratıldı ve pazardaki rekabet avantajları artırıldı. Bünyesine katılan uzman kadrosu ve kapsamı gittikçe genişleyen hizmet alanları ile İntema, 1998 yılında Türkiye'nin modern mutfak ve banyolarda seçkin ve çok yönlü tasarım hizmeti ile satış yapan kurumu haline geldi.

Yıllardır "müşteri odaklı" hizmet anlayışını benimsemiş olan İntema, bu alandaki çalışmalarını daha da ileri götürerek, satış öncesi ve sonrası hizmet geleneğini de geliştirerek sürdürüyor. Yapı sektöründe bir "ilk"e imza atarak 1998 yılında kurduğu CRM Projesi, PartnersClub ile çalışmalarına etkin bir şekilde devam eden İntema, sektördeki profesyonellerle çok yönlü ortaklık anlayışını benimsiyor...

İntema mağazaları ile oluşturulmaya başlanan uzman satış noktası yapılanması yetkili satıcı kanalına yayılarak, kurum ve marka imajının doğru temsili, vitrin ve hizmet kalitesinde standartlaşma sağlıyor. İntema mağazaları bir projenin çizim aşamasından monte edilmesine kadar tüm aşamaları yerine getirerek "anahtar teslim" projelere imza atıyor. İntema organizasyonu altında faaliyetlerini yürüten ve sektöründeki ilk düzenli servis teşkilatı olan VitrA-Artema yetkili servisleri bugün Türkiye çapında 114 noktada yapı grubu ürünlerine yönelik satış sonrası hizmet desteği sağlıyor...

Bu çalışmalarından ötürü İntema, 2001 yılında Sanayı Bakanlığı tarafından verilen "Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma" ödülüne 2006 yılında da layık görüldü...

Teknolojik altyapı gelişmelerine önem veren ve bunu tüm hizmetlerine yansıtmayı amaçlayan İntema'nın Yetkili Satıcılarının yüzde 80'i sektöründe ilk ve tek olarak siparişlerinin internet ortamında iletmektedirler. Yine sektöründeki en geniş kapsamlı ve müşteri odaklı internet sitesi olan www.vitra.com.tr ile tüketicilere hizmet sunulmakta ve e-CRM çalışmaları devam etmektedir.

İntema bu çabaları ile de 2001 yılında Eczacıbaşı Topluluğu tarafından her yıl kendi bünyesindeki şirketler arasında yapılan bir değerlendirme ile verilen Yaratıcılık-Yenilikçilik En iyi Uygulama Geliştirme Kategorinde e-İntema Projesi ile birinciliği aldı. Aynı nedenle, Capital Dergisi ve Siemens Business Services tarafından her yıl düzenlenen e-dönüşüm liderleri projesinin Sanayi dalında 2003 yılı birincilik ödülü İntema'ya verildi.